2017/03/10

Muzykajka #5 | Marzec

Muzykajka - czyli czego słucham w marcu :)

Stevie Wonder - Faith ft. Ariana Grande
I got faith in you baby,
I got faith in you now
And you've been such a, such a good friend of me
Know that I love you somehow
I met you, hallelujah, I got faith
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

Ed Sheeran - Shape of you
I'm in love with the shape of you
We push and pull like a magnet do
Although my heart is falling too
I'm in love with your body
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

Sia - Helium 
Help me out of this hell
Your love lifts me up like helium
Your love lifts me up when I'm down down down
When I've hit the ground
You're all I need
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

Angus and Julia Stone - Big jet plane
She said "hello mister, please to meet ya"
I wanna hold her, I wanna kiss her
She smelled of daisies, she smelled of daisies
She drive me crazy, she drive me crazy
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

Cornne Bailey Rae - The Scientist (cover Coldplay)
Nobody said it was easy
It's such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be this hard
Oh, take me back to the start
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

2 komentarze:

  1. Ed <3 Bardzo podoba mi się ta piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie potrafię przekonać się do tego utworu Edda. Resztę z wielką chęcią przesłuchałam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już odwiedziłeś/aś mojego bloga, a na dodatek choć trochę Ci się spodobał, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza i/lub obserwacji!
Dzięki i mam nadzieje, że jeszcze tu wrócisz! :)
Copyright © 2016 zaksiążkowany świat Raven , Blogger