2016/04/03

#LBA #2

źródło: https://bohunpies.wordpress.com

Dzięki za nominację Yvaine Sempere! Bardzo mi miło ;) I od razu przechodzę do rzeczy:

1. Ulubione święto?
To pytanie z serii BN vs. Wielkanoc? Bo w takim starciu wygrałoby chyba to pierwsze - ze względu na ten specjalny klimat, choć w dzieciństwie miało to większy urok. Drugie jednak lubię za jedzenie (sos tatarski, domowy chrzan, babki.. *.*) i nabożeństwa :). W każdym bądź razie będę przez chwilę egoistką, a co! Ulubione święto - dzień moich urodzin, o! :p 

2. Mało znany film zasługujący na większe uznanie.
Filmweb nie chce ze mną współpracować, a nie mam pamięci to tytułów.. Wybaczcie ;p

3. Dwudziesta książka na Twojej półce i co o niej myślisz?
Pielęgniarstwo neurologiczne... Serio chcecie wiedzieć co o tym myślę? :D 
(Jestem aktualnie na stancji i tutaj jakoś nie ma swojej biblioteczki, jedynie pojedyncze książki, niedawno czytane, albo które chce przeczytać. Także na półce stoją głównie moje książki ze studiów ;p).

4. Cover piosenki, Twoim zdaniem lepszy od oryginału.
Znalazłoby się parę, ale pierwsze co mi wpadło do głowy: 

5. Wolisz serie czy pojedyncze książki?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Po prostu.. czytuje i to, i to. Choć serie zawsze mają jakiś swój urok - można dokładniej poznać bohatera, jego dalsze losy. Z drugiej strony to czasem jest jak z serialami - pierwszy sezon jest świetny, drugi niekoniecznie. Więc często kolejne tomy nie zachwycają tak jak pierwszy i całość może zostawić mieszane uczucia. 

6. Gdybyś mógł cofnąć czas, to zmieniłbyś coś w swoim życiu?
Hm.. Czasem człowiek podejmuje złe decyzje, a przynajmniej z początku tak mu się wydaje. Może jednak ostatecznie wyjdą one Ci na dobre, mimo iż teraz przez to cierpisz? Mnie czasami na przykład nachodzi myśl, że gdybym mogła to wybrałabym może inny kierunek studiów, mam takie kryzysy przyznaję, ale wtedy sobie myślę - na przykład nie poznałabym wtedy takich i takich osób, może gdzie indziej byłabym samotna, wyleciałabym po pierwszym roku? Więc najwidoczniej tu było moje miejsce i tym się cieszę. Bierz z życia to co Ci daje! Bierz to garściami i ciesz się tym co masz! :) 

7. Książka, którą pamiętasz z dzieciństwa?
Harry Potter! I w sumie m.in. książki wymienione w pyt.9. 

8. Żelki czy czekolada?
Oj, ja nie umiem wybrać. Uwielbiam i to, i to. Więc najlepiej oba ;p!

9. Czytasz/czytałeś lektury szkolne?
Zależy. W podstawówce owszem - Kłamczucha, Dzieci z Bullerbyn, Tajemniczy ogród, Akademia Pana Kleksa <3 potem robiłam się coraz bardziej leniwa - a raczej, po prostu lubię czytać to co mi się podoba, to na co mam ochotę. Więc czasem coś czytałam, czasem nie. Poza tym, przy natłoku obowiązków prywatnych i szkolnych uważałam, że przy takich lekturach jak powiedźmy Potop, mieliśmy trochę za mało czasu na zapoznanie się z lekturą. Ale wiadomo, trzeba lecieć z programem, więc od czego są streszczenia? (PS: po przeczytaniu 3 stron Potopu ja się czułam jakbym przeczytała już sto ;p)

10. Obecnie najczęściej słuchana przez Ciebie piosenka?

11. Znana osoba, z którą chciałbyś porozmawiać.
Jestem ogromną fanką siatkówki dlatego zaszczytem byłoby dla mnie porozmawiać z kimś z naszych reprezentantów - nie jakieś tam piptupitu mogę z panem zdjęcie *słodki uśmieszek* tylko tak.. normalnie. Przy kawie! Albo strzelić z nimi jakiś wywiad ;). Kurek, Misiek, Możdżon, Kłos, Wronka, Zator.. Najlepiej ze wszystkim i Antigą na czele ;). I to polskiego grona mógłby jeszcze wskoczyć Matt Anderson ;>

__________________________________________________________

PS1: Znów nie nominuję nikogo - miałam już upatrzone blogi, ale brak mi sił, by wymyślać pytania, wybaczcie! Następnym razem się poprawie, obiecuje!
PS2: Miałam nadzieje, że mój pierwszy post w marcu będzie recenzją - musicie mi wybaczyć. Były święta więc starałam się spędzić przede wszystkim czas z rodziną, nadrabiałam zaległości też w serialach (nie udało się nawet to, o filmach nie wspominając!), miałam też masę innych obowiązków. Ale już niedługo powinna pojawić się recenzja "Zaginionej dziewczyny". Mam nadzieje, że jesteście ciekawi opinii :). 
Pozdrawiam! :)

7 komentarzy:

  1. Także uwielbiam żelki i czekoladę, nie potrafiłabym wybierać między tymi dwoma! :D Fakt, w podstawówce się czytało, potem coraz gorzej. Jak słusznie zauważasz często z powodu zbyt krótkiego czasu danego na zapoznanie się z lekturą. Sama w liceum przeczytałam tylko garstkę lektur. I całkowicie zgadzam się z odpowiedzią na pytanie 6 - każda decyzja nas czegoś uczy, nigdy nie wiadomo, czy to co wydaje nam się teraz, że byłoby dla nas lepsze naprawdę by takie było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pielęgniarstwo neurologiczne??? Nieee... Lepiej nic o tym nie pisz;)!

    Pozdrawiam,
    KrainaKsiazkaZwana

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam czekoladę, nie wyobrażam sobie bez niej życia.

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, uwielbiam Zaplątanych i tym gifem zrobiłaś mi dzień! Żelki czy czekolada to faktycznie trudny wybór, ale chyba ostatecznie postawiłabym na czekoladę, bo można z niej zrobić jeszcze inne desery, więc w ogóle cudo! Lektury w podstawówce były po prostu lepsze, teraz w liceum są straszne. Jedyna, która mnie wciągnęła, to Zbrodnia i kara Dostojewskiego, a i tak trochę to trwało. Och, przybij piątkę, ja też uwielbiam siatkówkę! Zadam teraz pytanie, którego pewnie nie powinnam zadawać, ale... Jakiemu klubowi z PlusLigi kibicujesz? ;)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pjona! ;p ach, dla mnie to żadna tajemnica, zwłaszcza, że szanuje każdy klub, niezależnie kto komu kibicuje - całym serce jestem z Resovią ;) a Ty? :)

      Usuń
  5. Też czasem nachodzi mnie myśli, że źle wybrałam studia. Informatyka nie jest taka przyjemna jak mi się wydawało, ale na szczęście nie trzeba być orłem ze wszystkiego i można się skupić nad ulubionymi przedmiotami. :)
    Również nie potrafiłabym wybrać między czekolada, a żelkami! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również kocham Harrego i "Dzieci z Bullerbyn", najlepsze książki mojego dzieciństwa! Wrona najlepszy♥

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już odwiedziłeś/aś mojego bloga, a na dodatek choć trochę Ci się spodobał, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza i/lub obserwacji!
Dzięki i mam nadzieje, że jeszcze tu wrócisz! :)
Copyright © 2016 zaksiążkowany świat Raven , Blogger