2016/03/26

Wesołego Alleluja!


Już dziś chciałam Wam drodzy czytelnicy złożyć życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych. Dla tych, którzy je obchodzą - aby spędzili ten czas najlepiej jak potrafią, umacniając swoją wiarę, skupiając się na Jezusie, ale też żeby te święta spędzili z rodziną, szczęśliwie i zdrowo, ładując energię na nadchodzące tygodnie.
Zdaje sobie sprawę, że jest też grono osób, które nie obchodzą Świąt Wielkanocnych z przeróżnych powodów, więc Wam życzę, by ten czas był dla was spokojny, również szczęśliwy i pełen optymizmu.

Ja sama staram się czerpać z tych dni najwięcej jak potrafię, podobnie było zresztą podczas Świąt BN, bo mam świadomość, że za rok jeśli będę miała okazje je świętować, to kto wie czy nie będę wtedy w pracy! Nigdy nie wiadomo jak rozłożą się dyżury, także.. Cieszmy się tym co mamy teraz!


Wesołego Alleluja! 
(Jezus Zmartwychwstał)

7 komentarzy:

  1. Bogatego zająca oraz mokrego Dyngusa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Wesołych Świąt spędzonych w rodzinnym gronie i mokrego Dyngusa!!
    Zapraszam http://heyweyfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczytanych Pięknych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze! Wesołych Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczytanego zająca <3

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo :) Tobie życzę spokojnych świąt spędzonych w gronie osób, które są ci bliskie. No i oczywiście wielu przeczytanych książek :)
    Pozdrawiam serdecznie
    swiat-pelen-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już odwiedziłeś/aś mojego bloga, a na dodatek choć trochę Ci się spodobał, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza i/lub obserwacji!
Dzięki i mam nadzieje, że jeszcze tu wrócisz! :)
Copyright © 2016 zaksiążkowany świat Raven , Blogger