2016/03/15

#LBA


Dzięki wielkie za nominację onlypretender! Bardzo mi miło, bo to pierwsza moja nominacja w LBA. Wreszcie mam też chwilę wolnego by odpowiedzieć na pytania ;).


1. Gdybyś miała możliwość wyjechać na tydzień do jakiegoś kraju, który byś wybrała?
Grecję! A konkretnie na jakąś wyspę Grecką, choć na swojej liście mam mnóóóóstwo miejsc, które chcę odwiedzić.

2. Czy zapisujesz gdzieś książki, które czytasz?
Wszystkie przeczytane książki mam zapisane na portalu lubimyczytac.pl. Jeśli ten serwis kiedyś padnie to nie wiem co zrobię...

3. Czy lubisz pić alkohol? Jeśli tak, to jaki najbardziej?
Hm.. Czy ja wiem. Lubię napić się z umiarem - jakiegoś drinka jeśli wychodzę gdzieś ze znajomymi, lampkę wina wieczorem do kolacji. Tak po prostu, do towarzystwa, ale nie jest to dla mnie jakiś szczególny wymóg. Więc czy lubię? Z umiarem, to i owszem, ale nie koniecznie muszę. Natomiast jeśli chodzi o ulubiony trunek, to chyba wino. 

4. Jaki jest Twój ulubiony owoc?
Ojejciu.. nie wiem. Autentycznie nie wiem. Uwielbiam niemal wszystkie owoce, a teraz nie potrafię sobie przypomnieć takiego, którego zajadałabym ze szczególnym smakiem. 

5. Piosenka, której ostatnio często słuchasz?

6. Jaki masz stosunek do nieporządku? Jesteś pedantem?
Lubię porządek, ale daleko mi do pedantki.

7. Co miałaś dziś na obiad?
Krokiety ze szpinakiem :) 

8. W jakiej części dnia najczęściej czytasz?
Wieczorem. 

9. Czy masz jakiś breloczek przy kluczach?
Pierwszy z nich to dziewczynka z imieniem Agnieszka (czyli niby ja ;p), i ten breloczek mam od około.. 6 latu. Drugi to natomiast przywieszka chyba z gum orbit :D.

10. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk, bez którego nie mogłabyś się obejść?
Mam nadzieje, że chodzi o te kosmetyki do makijażu, po do pielęgnacji ciężej byłoby mi wybrać. Jeśli jednak do makijażu to zdecydowanie tusz do rzęs. Po prostu bez niego wyglądam jak bezrzęsne stworzenie, bo mam bardzo jasne rzęsy i niestety bez tuszu nie widać, że są długie i naturalnie podkręcone :). 

11. Wolisz pisać niebieskim czy czarnym długopisem?
E.. Czarnym? :p 


To już chyba wszystko, jeszcze raz dziękuje za nominację, a sama.. nie nominuje nikogo. Jeśli jeszcze kiedyś ktoś mnie wyróżni w taki sposób postaram się wybrać kilka osób, aczkolwiek póki co uważam, że jestem zbyt krótko w blogosferze, żeby porywać się na takie coś :D. 

19 komentarzy:

  1. Ja też najczęściej czytam wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także zapisuję przeczytane pozycje tylko na LC, nawet ostatnio stwierdziłam, że lepiej zacznę prowadzić jakiś zeszyt z przeczytanymi książkami, bo właśnie - jak LubimyCzytać padanie to klapa :D
    Też mam taki breloczek, tylko z moim imieniem, mam go od podstawówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no do mnie dotarło, że pasuje gdzieś spisać te wszystkie książki, jak przeczytałam to pytanie.. :D
      Ja jestem w szoku, że mam ten breloczek już tak długo i jeszcze go nie zniszczyłam i nie zapodziałam nigdzie ;p (ale może z tym drugim to i lepiej, bo wtedy pewnie też zapodziałabym klucze..!)

      Usuń
  3. Ja też czytam wieczorami, a krokiety ze szpinakiem chętnie bym spałaszowała :)Happysad <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj były pyszne! :D uwielbiam ten zespół, a niedawno znowu wróciła mi na Happysad zajawka i słucham ich non stop :)

      Usuń
  4. Też mam mnóstwo miejsc w głowie, które chciałabym odwiedzić, a Grecja jest piękna i mogłabym do niej wracać i wracać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety jeszcze nigdy nie byłam w Grecji i mam takie wielkie marzenie wreszcie tam się wybrać, liczę, że może po licencjacie w końcu mi się uda :)

      Usuń
  5. też lubię od czasu do czasu wypić wino ale z umiarem. bardzo umiliłaś czytanie odpowiedzi tymi obrazkami. dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze raz dziękuje za nominację ;)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Hahaha nie mogę "wyglądam jak bezrzęse stworzenie" rozwaliłaś mnie. :D No w sumie ja też nie mogę obejść się bez tuszu.
    Świetne gify dobrałaś. :D Ja oprócz właśnie lubimyczyta.pl mam taki mały fajny notesik, który kiedyś se w Niemczech kupiłam i teraz stwierdzam, że do końca życia będę w nim zapisywać, bo kartem ma dużo. :D A po za tym często do niego zaglądam.
    Co do alkoholu mam podobanie tylko jak ze znajomymi, ale to i tak raz na jakiś czas i bez upijania! Ja uwielbiam Reds'a i Warkę 0%. :D Wino mi ledwo przez gardło przechodzi, nie jestem koneserem. :D
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, trzeba mieć dystans do siebie, a tego mi raczej nie brakuje.. :D ;)
      dzięki! ;) zazdroo! :D ja właśnie chyba muszę zakupić jakiś boski notesik i jak mi się kiedyś będzie nudzić to sobie będę przepisywać, już się nie mogę doczekać <3 ;D
      ja z alkoholem mam właśnie bardzo podobnie, aczkolwiek zdecydowanie bardziej wolę wino niż piwo, bo piwo to mi szybko zapycha brzuszek :D
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. ALe wspaniały TAG ;D HAHA :)
    Zapraszam na konkurs do mnie w wolnej chwili :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam gify :) Idealnie je dobrałaś do swoich odpowiedzi :)
    Przynam Ci się do czegoś, nie mam pojęcia jak się je wstawia, a już zupełnie nie wiem gdzie się je wyszukuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobały :D uwielbiam takie "pierdołki" :D
      Wstawia się jak zwykłe obrazki i zdjęcia do postu :D ;) ja wyszukuje zawsze przez tumblr ;)

      Usuń
  9. Ciekawe pytania i jeszcze ciekawsze odpowiedzi.
    Co do alkoholu to ja jestem jak typowy facet - zdecydowanie piwo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. :) bardzo ciekawe odpowiedzi :) sama też nie przeżyłabym bez tuszu. Jasne rzęsy to straszny problem. Nigdy nie byłam w Grecji, ale chętnie się tam kiedyś wybiorę. A czytam tylko wieczorami albo w szkole między lekcjami. Uwielbiam czytać też latem na plaży. :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. 20 years old Web Designer III Oates Gudger, hailing from Victoriaville enjoys watching movies like "Sound of Fury, The" and Horseback riding. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a Mercedes-Benz 540K Special Roadster. dodatkowe wskazowki

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już odwiedziłeś/aś mojego bloga, a na dodatek choć trochę Ci się spodobał, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza i/lub obserwacji!
Dzięki i mam nadzieje, że jeszcze tu wrócisz! :)
Copyright © 2016 zaksiążkowany świat Raven , Blogger