2016/05/24

#LBA #3

źródło: https://bohunpies.wordpress.com

Dzięki za nominację Magi18! ;)

1. Pamiętasz pierwszą przeczytaną książkę, która zrobiła na Tobie ogromne wrażenie i sprawiła, że czytasz do tej pory?
"Harry Potter i Kamień Filozoficzny" ;) i kilka lektur szkolnych, o których już kiedyś wspominałam jak "Tajemniczy ogród" czy seria "Ania z Zielonego Wzgórza" 

2. Do czego masz słabość?
Do słodyczy ;>. Albo ogólnie - do jedzenia ;p

3. Co sądzisz o poradnikach?
Rozumiem, że chodzi o poradni typu właśnie "Bóg nigdy nie mruga"? Ogólnie nie przepadam za poradnikami, ale te Reginy Brett całkiem nieźle przypadły mi do gusty :)

4. Co lubisz w ludziach?
Trochę śmiszne pytanie... Lubię to, że są ludźmi i każdy jest inny, więc w każdym lubię co innego.. ? 😂 😂 (bosze, jestem taka zabawna.. 😂 -.-)

5. Wolisz smak ostry czy słodki?
Kocham słodycze, ale uwielbiam też pikantne potrawy. Więc wszystko zależy od dnia i na co mam ochotę - raz zjadłabym tonę czekolady, innym razem coś co wypali mi buzie ;p

6. Jakie są twoje trzy najlepsze cechy?
Nie lubię tego typu pytań, no ale jeśli sama mam wybrać: dystans do siebie, swoich wad z których potrafię się śmiać; cięty język (zwykle nie mam problemu z ripostami i sarkastycznymi uwagami ;p); uważam się również za osobę godną zaufania :). 

7. Gdybyś mogła znaleźć się w wybranej przez siebie książce, którą byś wybrała?
Hm.. w świecie Harry'ego Pottera! Do tej pory czekam na list z Hogwartu :D

8. Co Cię denerwuje?
Bardzo ogólnikowe pytanie.. ;p Podobnie zresztą jak to pytanie 4 i 9. Co mnie denerwuje? Jejciu, za dużo by pisać.. 

9. Co Cię uspokaja?
Muzyka między innymi. 

10. Jesteś jak otwarta księga czy ukrywasz się przed światem?
Zależy - ogólnie jestem otwartą osobą, ale jeżeli chodzi o bardzo prywatne sprawy to zdecydowanie to drugie. 

11. Gdzie byś chciała wyjechać na wymarzone wakacje?
Jakaś grecka wyspa, albo trip po USA. Chociaż aktualnie, tak bardziej przyszłościowo i bardziej realistycznie na dzień dzisiejszy marzę o wakacjach w Bułgarii, na które mam nadzieje, że uda mi się pojechać, więc na obecną chwilę i na obecne wakacje, marzę właśnie o wypadzie do Bułgarii ze znajomymi ;).

Za każdym razem obiecuje poprawę.. ale dziś znowu nikogo nie nominuje, bo.. kurde, nie chce mi się wymyślać pytań w tym momencie, przyznaje się bez bicia! Zwłaszcza, że już ta godzina, a ja wstaję o piątej.. ;O
________________________________________________
Ostatnia szansa na wzięcie udziału w konkursie urodzinowym (do 27.05 do godz. 23:59)- KLIK

5 komentarzy:

  1. Ja czasami podczytuję poradniki i zdecydowanie wolę słodki smak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam słodki i ostry smak. Często je ze sobą mieszam. :) Harry Potter i Ania z Zielonego Wzgórza również zrobiły na mnie najlepsze wrażenie w dzieciństwie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o piątej? :O mam nadzieję, że masz konkretny powód żeby zrywać się tak wcześnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. praktyki w szpitalu od 6.30 ;) w sumie to cały rok na studiach mniej więcej u mnie tak wyglądał ;p

      Usuń
  4. Ja nie czytuję poradników,ale raczej nic do nich nie mam. :)
    Ja również zaczęłam czytać książki po Harrym Potterze i bardzo chciałabym otrzymać list z Hogwartu! :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już odwiedziłeś/aś mojego bloga, a na dodatek choć trochę Ci się spodobał, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza i/lub obserwacji!
Dzięki i mam nadzieje, że jeszcze tu wrócisz! :)
Copyright © 2016 zaksiążkowany świat Raven , Blogger