2016/07/10

#muzykajka #2

Kolejna dawka muzycznej inspiracji.. enjoy! 

Kodaline - High Hopes 
"High hopes, when you let it go, go out and start again 
High hopes, when it all comes to an end 
But the world keeps spinning around"

BOVSKA - Kaktus 
"I myśli szum, szum, szum
Gdy słyszę tłum, tłum, tłum
Rozumiem mało, mapa nieczytelna"
 

Pharell Williams - Freedom
"Your first name is Free
Last name is Dom"

JT - Can't stop the feeling
"I got that sunshine in my pocket
Got that good song in my feet"

Britton&O'Mahoney - White Cliffs 
"It`s way past your bedtime,
and you should be shutting your eyes"

4 komentarze:

  1. Super piosenki! Bardzo mi się podobają ;)
    Czekam na więcej postów :)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Specjalny Post na 6 tysięcy wyświetleń!' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kaktus" mi się podoba :) Fajne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne utwory i cieszę się, że znalazła się tutaj Polska piosenka. Ja także bardzo lubię "Kaktusa".
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!<3
    Kasia z bloga ksiazkowepotworki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już odwiedziłeś/aś mojego bloga, a na dodatek choć trochę Ci się spodobał, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza i/lub obserwacji!
Dzięki i mam nadzieje, że jeszcze tu wrócisz! :)
Copyright © 2016 zaksiążkowany świat Raven , Blogger