2016/08/05

Ulubione cytaty #1

Postanowiłam podzielić się z Wami częścią swoich ulubionych cytatów. Najpewniej powstanie jeszcze niejeden taki post, bo jest ich naprawdę dużo. Czasami lubię siąść i notować wszystko co mi wpadnie w oko, czasami wynotowuje z książek tylko te, które wyjątkowo zapadły mi w pamięć albo mają dla mnie ważne znaczenie, bo w jakimś stopniu dają mi mądrość życiową czy choćby odnoszą się do jakiejś sytuacji z mojego życia. Są też takie do których mam wyjątkowy sentyment, bo pochodzą z moich ulubionych książek. 
A wy? Jakie macie ulubione cytaty? Może niektóre z nich stały się Waszym mottem życiowym? :) 

"Nie rezygnuj z marzeń.(...) Nigdy nie wiesz, kiedy okażą się potrzebne."
- C.R.Zafon, Cień wiatru 

"Człowiek naraża się na łzy, gdy raz pozwoli się oswoić."
- A. de Saint-Exupery, Mały Książę 

"Trzeba być bardzo dzielnym, by stawić czoło wrogom, ale tyle samo męstwa wymaga wierność przyjaciołom."
- J.K.Rowling, Harry Potter i Kamień Filozoficzny 

"Zło nie zniknie tylko dlatego, że przestaniemy je dostrzegać."
- S. Beckett, Chemia Śmierci

"Nie ma drugich szans, są tylko inne. Jakąkolwiek podejmiesz decyzję, życie zawsze będzie inne niż wtedy, gdybyś podjął inną."
- S. Beckett, Chemia Śmierci 

"Na zawsze' składa się z wielu 'teraz'."
- K. Gier, Zieleń szmaragu 

"Musimy przestać ukrywać łzy i zacząć się nimi naprawdę dzielić. Trzeba być silnym, żeby płakać. A jeszcze silniejszym, żeby dać innym zobaczyć te łzy."
- R. Brett, Bóg nigdy nie mruga, 50 lekcji na najtrudniejsze chwile w życiu 

8 komentarzy:

  1. Bardzo mądre cytaty. Czasami kilka słów powie więcej niż cała książka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wielką fanką książek pani Brett, więc cytat z jej książki podobał mi się najbardziej ;)
    Kochana, świetny post i czekam na więcej takich :D

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Black Ice - Becca Fitzpatrick - recenzja' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kocham tę serię postów :D Wszelkie książkowe cytaty są moją miłością. Bardzo spodobały mi się te z "Chemii śmierci", której swoją drogą jeszcze nie czytałam, ale mam w planach, oraz ten z "Harry'ego Pottera". W końcu, jako miłośniczka J.K. Rowling, muszę być wierna "Harry'emu".
    Pozdrawiam cieplutko :)
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podobają mi się cytaty z Harry'ego Pottera i Bóg nigdy nie mruga. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się cytat z Harrego Pottera, uwielbiam go ;)
    PS zostaje na dłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wszystkich tych cytatów najbardziej poruszył mnie ostatni od pani Brett. Chyba w końcu muszę przeczytać jakąś jej książkę :)

    Pozdrawiam z:
    www.bookprisoner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już odwiedziłeś/aś mojego bloga, a na dodatek choć trochę Ci się spodobał, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza i/lub obserwacji!
Dzięki i mam nadzieje, że jeszcze tu wrócisz! :)
Copyright © 2016 zaksiążkowany świat Raven , Blogger