2017/12/14

Konkurs listopadowy - wyniki


Jednym z warunków konkursu było zgłoszenie się min. 30 osób. Niestety taka liczba nie została osiągnięta, dlatego konkurs został ANULOWANY i nie będzie losowania osoby, która mogła wygrać jedną z trzech książek. <link do posta konkursowego

Mimo wszystko chce przyznać nagrodę, ale nie przez losowanie, a po prostu przyznać ją pierwszej osobie, która zgłosiła się do konkursu czyli Radandenelia Radande i wybrała ona książkę "Czarnna Madonna". Wysyłam maila, jeśli nie dostanę odpowiedzi w przeciągu 3 dni, książkę otrzyma kolejna osoba w kolejności zgłoszeń.. ;) 

Dziękuje również wszystkim, którzy zgłosili się do konkursu ;). I za niedługo na blogu kolejny, bądźcie czujni! Mam nadzieje, że następnym razem konkurs nie zostanie anulowany, pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już odwiedziłeś/aś mojego bloga, a na dodatek choć trochę Ci się spodobał, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza i/lub obserwacji!
Dzięki i mam nadzieje, że jeszcze tu wrócisz! :)
Copyright © 2016 zaksiążkowany świat Raven , Blogger