2017/11/23

Zaplanuj swój dzień i rok

Witam! 
Dzisiaj przychodzę z nieco innym postem, ale wielkimi krokami zbliża się Nowy Rok.. A skoro nadchodzi nowy, 2018 rok, wypada zaopatrzyć w nowy kalendarz. Dla mnie to podstawa - gdyby nie kalendarz zginęłabym i podejrzewam, że mnóstwo ludzi (przynajmniej tych pracujących, studiujących i dodatkowo np mających jeszcze rodzinę) również nie wyobraża sobie życia bez podręcznego zeszytu, w którym można notować wszystkie dyżury, spotkania, wizyty u lekarza, urodziny najbliższych i wiele, wiele innych rzeczy. 



Swój kalendarz na 2018 rok zakupiłam już jakiś czas temu. W tym roku postawiłam na nieco śmiejszniejsze wydanie, niż to 2017, gdzie miałam piękny, klasyczny czerwony. Jestem nim zachwycona! Przede wszystkim jest mnóstwo miejsca, dzień można rozpisać godzina po godzinie, co bardzo ułatwia mi życie. W kalendarzu na ten rok, nie miałam tyle miejsca i często rzeczy, które musiałam zrobić wcześniej miałam zapisane niżej, te co później wyżej, bo pewne rzeczy wpadają na bieżąco. W tym mogę zapisać wszystko w konkretnych godzinach - między innymi tym kierowałam się przy wyborze kalendarza, dodatkowo przed każdym rozpoczynającym się miesiącem jest jedna strona jedynie z datami, gdzie również można poznaczyć jakieś najważniejsze rzeczy. 
To wszystko jest dla mnie na tyle istotne, ponieważ jestem osobą pracującą w systemie zmianowym - dwunastogodzinnym, gdzie pracuje zarówno na noce jak i na dnie. Dodatkowo studiuje dziennie i robię jeszcze milion innych rzeczy, o których już nie będę wspominać.





Taki kalendarz mam zawsze koło sobie - jest to nieodłączny element mojej torebki. W pokoju mam jednak również zawieszony kalendarz ścienny, w którym notuje już te najważniejsze rzeczy. Po pierwsze łatwo można sprawdzić daty i zerknąć czy ma się coś ważnego w danym dniu.


Od niedawna używam także planner dziennego. Oczywiście nie używam go każdego dnia, jedynie w te dni, gdy mam wyjątkowo dużo obowiązków i ze wszystkim muszę się wyrobić, dodatkowo mam zaplanowane jakieś zakupy itd. Czasami przekształcam go w planner tygodniowy :D. Oczywiście w tym wszystkim nie może zabraknąć trochę technologii i pewne rzeczy organizuje online lub na kalendarzu w telefonie ale jednak zdecydowanie wolę robić to na papierze. 


A wy, jak organizujecie sobie dzień? :) Czy kalendarz to też wasze must have? Ja na przykład będąc w liceum nie korzystałam właściwie z kalendarza, przynajmniej nie był on mi aż tak potrzebny jak teraz :).

Planner - allegro 
Kalendarz - empik, edycja limitowana Pani Bukowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już odwiedziłeś/aś mojego bloga, a na dodatek choć trochę Ci się spodobał, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza i/lub obserwacji!
Dzięki i mam nadzieje, że jeszcze tu wrócisz! :)
Copyright © 2016 zaksiążkowany świat Raven , Blogger