2016/09/25

Muzykajka #3

Kolejna dawka muzycznej inspiracji! ;) Trochę moich ukochanych starych, rockowych hitów, trochę nowości ;).

Genesis - Jesus he konws me
"I'll get you everything you wanted
I'll get you everything you need
You don't need to believe in hereafter
just believe in me"

Bastille - Send them off!
"I want to be free as I'll ever be
Exorcise my mind
Help me exorcise my mind"

Hoobastank - The reason
"I'm not a perfect person 
I never meant to do those things to you 
And so I have to say before I go 
That I just want you to know 
I've found a reason for me 
To change who I used to be"

Disclosure - Omen ft. Sam Smith 
"It must be an omen
Needed you to show me, without you I am lonely"


AC/DC - Highway to hell 
"No stop signs
Speed limit
Nobody's gonna slow me down"

Grace - You don't own me ft. Eazy
"You don't own me
Don't try to change me in any way
You don't own me
Don't tie me down cause I'd never stay"

Taco Hemingway - Wiatr
"Znowu dziś w Warszawie wieje wiatr
Włosy rozhuśtane jak ten biały dym z Marlboro
Znowu dziś się trupem ściele świat
Wojna przyjdzie tutaj i od ciebie mnie zabiorą"

(c) photo jason.zakharychev 

2 komentarze:

  1. Fajna playlista. Zaczynam słuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Cię za dwie pierwsze piosenki. lubię Bastille ale tego kawałka jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już odwiedziłeś/aś mojego bloga, a na dodatek choć trochę Ci się spodobał, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza i/lub obserwacji!
Dzięki i mam nadzieje, że jeszcze tu wrócisz! :)
Copyright © 2016 zaksiążkowany świat Raven , Blogger