2016/11/12

Muzykajka #4 | listopad

Zapraszam na muzyczną inspirację ~!~

Aerosmith - Dream on 
Cover: Miley Cyrus & Alicia Keys & Adam Levine & Blake Shelton
Ta piosenka ma mnóstwo, mnóstwo coverów. Ten jest jednym z najlepszych, zdecydowanie! 

Dream on 
Dream yourself a dream come true
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

Twenty One Pilots - Heathens 
Film z jednym z najlepszych soundtracków!

All my friends are heathens, take it slow
Wait for them to ask you who you know
Please don't make any sudden moves
You don't know the half of the abuse
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

David Guetta & Cedric Gervais & Chris Willis - Would I lie to you

Look into my eyes, can't you see they're open wide?
Would I lie to you, baby, would I lie to you?
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

Dawid Podsiadło - Pastempomat

Proszę, dowiedz się
Czemu jest mi tutaj aż tak źle
Krzywdzisz mnie już mniej,
Nocą łatwiej mi to przyznać jest
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

Maleo Reaggae Rockers - Reggaemova 

Jeden Bóg jeden cel jedna reggae rodzina 
Każdy za każdym stoi jak kostki domina 
to dla Ciebie słowa 
Reggaemova!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

7 komentarzy:

  1. dziękuję. odpaliłam bloggera i yt, szukając jakiejś muzyki do posłuchania podczas przeglądania blogów. nic nie znalazłam, ale na szczęście trafiłam na Twój post. dream on, mega, uwielbiam <3 dziś też przekonałam się do Heathens, jest to utwór który już kilka razy słyszałam, jednak dopiero teraz odkryłam, że mi się podoba. czasem tak własnie jest, że potrzeba czasu, kilkukrotnego przesłuchania. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że mój post komuś "pomógł" :D do usług i polecam się na przyszłość ! :D

      Pozdrawiam !! :)

      Usuń
  2. AAA, bardzo mi się spodobał cover Dream on, świetne wykonanie całej czwórki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kawałki Dawida Podsiadło. Trafiają do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham angielską i amerykańską wersje "The Voive". Obejrzałam po kilka sezonów, a multum piosenek wykonywanych przez uczestników jak i przez jurorów mam na playiście, dlatego wstyd mi powiedzieć że tej wersji "Dream on" jeszcze nie słyszałam. Leci do ulubionych! Kocham te piosnkę Twenty One Pistols <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja akurat nie oglądam zagranicznych wersji tego programu, chociaż zbieram się do tego od dłuższego czasu :D a na kawałek trafiłam zupełnie przypadkiem, szukając innego coveru tej piosenki ;)

      Usuń

Jeśli już odwiedziłeś/aś mojego bloga, a na dodatek choć trochę Ci się spodobał, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza i/lub obserwacji!
Dzięki i mam nadzieje, że jeszcze tu wrócisz! :)
Copyright © 2016 zaksiążkowany świat Raven , Blogger