2016/11/27

Pierwsze urodziny bloga!

A właściwie to pierwsze, spóźnione urodziny bloga! Gapa ze mnie i umknęło mi, że 22.10.2015 roku na blogu pojawiła się pierwsza, prawdziwa notka. Był pierwszy post w gwoli wstępu, a następnie opublikowałam pierwszą recenzję. Była to moja opinia na temat książki Jo Nesbo - Krew na śniegu.

Powiem Wam, że jestem z siebie dumna. Zaksiążowany Świat Raven, to nie jest mój pierwszy blog z recenzjami. Miałam ich... mnóstwo. Zaczynałam, po miesiącu czy dwóch go kasowałam. Ale tym razem wytrwałam. Pisuje częściej lub rzadziej, blog ma większą lub mniejszą odwiedzalność.. Ale jest! Więc jestem z siebie dumna :)! I dziękuje każdemu kto tutaj był ze mną przez ten rok :)!

PS: z tej okazji postaram się zorganizować jakiś konkurs, ale nie wiem jak szybko mi się to uda.. Pewnie gdzieś pod święta BN 😅

10 komentarzy:

Jeśli już odwiedziłeś/aś mojego bloga, a na dodatek choć trochę Ci się spodobał, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza i/lub obserwacji!
Dzięki i mam nadzieje, że jeszcze tu wrócisz! :)
Copyright © 2016 zaksiążkowany świat Raven , Blogger